A weblapunk cookie-kat (sütiket) használ, a magasabb vásárlói élmény eléréséhez. A  cookie-k használatával célunk, a minél személyre szabottabb ajánlatok összeállítása. A szabályzatról bővebben a Adatvédelmi nyilatkozatban  tájékozódhat tovább. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garancia, jótállás, szavatosság
A termékeinket a törvényben és a forgalmazók által meghatározott garanciális, jótállási, szavatossági feltételekkel hozzuk forgalomba. Cégünk illetve  gyártóink, forgalmazóink különböző időtartamú szavatosságot, jótállást, garanciát vállalnak termékektől függően 1-2-3-5-10 évig és bizonyos termékekre élettartam garanciát is. Meghibásodás, vagy reklamáció esetén vevőszolgálati elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, illetve jótállási, garanciajeggyel rendelkező termékek esetében a készülékhez mellékelt jótállási jegyen megjelölt címen és telefonszámon. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, mert sok esetben a hibát helytelen kezelés, hozzánemértés is okozhatja, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható.
Szavatossági, jótállási, garanciális igény törvényes és hivatalos módja a reklamációnak, vagyis a visszajuttatott terméknek a megvizsgálása, majd a csere, javítás, kártalanítás, stb. a mindenkori törvényeknek, előírásoknak megfelelően történik. A meghibásodott készüléket, amely nem jótállási jeggyel rendelkezik közvetlenül cégünk címére juttathatja vissza: VEVAX KFT, 6500 Baja, Szegedi út 113.. Portósan, utánvétel küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak! Jótállási jeggyel rendelkező termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen találja a javítással és szállítással kapcsolatos információkat.

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIAJEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.